hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > قم|نصب۱۲سایه‌بان ایستگاه‌های اتوبوس برای خیابان توحید

قم|نصب۱۲سایه‌بان ایستگاه‌های اتوبوس برای خیابان توحید

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب ۱۲ سایه‌بان برای ایستگاه‌های اتوبوس خیابان توحید خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، امیر یزدی در جلسه بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه شش که با حضور ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم، حاتمی فرد شهردار منطقه شش، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر اتوبوس‌ها در سه خط به مردم این منطقه خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعداد اتوبوس‌های فعال در منطقه شش را ۶۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: ایستگاه‌های اتوبوس به‌عنوان المان‌های شهری نیازمند نگهداری و نظافت بوده و باید به‌صورت دوره‌ای شسته شود.

یزدی از تغییر خطوط اتوبوسرانی در این منطقه بعد از اتمام طرح جامع ترافیکی خبر داد و گفت: تا اتمام طرح جامع ترافیکی هیچ تغییری در مسیرهای اتوبوسرانی داده نمی‌شود.

وی از نصب ۱۲ سایه‌بان برای ایستگاه‌های اتوبوس در مسیر خیابان توحید خبر داد و تصریح کرد: تعداد شش عدد از این سایه‌بان‌های ایستگاه‌های اتوبوسرانی در منطقه شش نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازنگری در ایستگاه‌های اتوبوسرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع ترافیکی در جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس بازنگری شده و ایستگاه‌های غیرقابل استفاده از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد